2014年6月9日 星期一

2014 宜蘭 ~ 幾米廣場 & 週邊


五月二十日(星期二) ~ 第二天早上天色頗好, 趁著還未下雨, 決定到宜蘭去, 宜蘭沒有其他地方想去, 只是想去幾米廣場.

怎知差點發生蝦碌事件, 話說由台北車站乘自強號到宜蘭大概個多小時, 不過差不多一小時才一班車, 買票時大約二十分左右, 售票處小姐問可要三十分開出的列車, 心想只是到月台十分鐘時間是充裕的, 到達月台剛好前一班列車開出, 看板上寫著十時三十分準點, 於是站在那裡候車, 明明是準點但二十八分列車還未到, 正在奇怪的時候望向月台後方, 原來車子已經停在那裡, 於是用一分鐘時間跑去上車, 甫上車列車已開行, 因為是對號車關係, 要行了六節的車廂才到達, 當時已經一把汗, 因為對號車不知如果錯過了會怎樣? 也因為下一班列車一小時後才開, 可能到時已經下雨了, 總之低呼好險!

此班列車終站是花蓮.

  
自強號列車.



宜蘭站月台.


宜蘭站.





車站周圍.



很多古舊的屋子還保留下來.





幾米廣場, 以為是一個很大的廣場, 原來只是小小一角.












廣場儘是"向左走向右走"的行李箱.





家裡只有幾米的 "向左走向右走" 繪本, 電影 DVD, 還有書簽, 女孩已不見了, 剩下男孩還在使用.





廣場對面路旁.




宜蘭車站對面.







車站旁的 "創創新村", 不過似是荒廢了.



繼續周圍遊蕩, 不過沒有地方可行, 於是乘一時許的列車回台北, 開車沒多久便開始下雨了, 幸好沒有坐遲一班車.




2014 台北 ~ 西門町 & 台北車站



24 則留言:

  1. 創創新村星期六日有市集, 有coffee shop同舊書店, 不過唔多人行。創創新村上面嗰幾張火車相, 我上年去仲未有, 殘念!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火車未有咩, 我喺 google map 街景已經見到, 以為同"向左走向右走"一齊有添, 不過唔駛殘念喎, 搵日去台北囉, 咁我又有鳳梨酥食咯 >:)

      刪除
    2. 台灣, 或者12月卦, 不過未必台北, 有無食過土鳳梨, 好味.... =P~

      刪除
    3. 火車頭係今年1月先有, 只係差半個月, 黑仔!! :((

      刪除
    4. 土鳳梨未食過, 不過聽過, 年尾去高雄? 又係個人旅?
      舊年既台灣 post 仲未有得睇?

      刪除
    5. 4月既7人旅之後, 已經好想再次1人旅, 唔駛趕又自由, 哈哈!! 又想高雄又想台中, 不過仲未諗, 可能到時變台北, 甚至韓國, 哈哈!! 韓國遊記寫完就台北喇, 啩.......... >:)

      刪除
    6. 嘩, 都教授魅力沒法擋, 又去韓國 ::ee5031

      刪除
    7. 只係隨口講下咋, 唔好當真, 哈哈!!

      刪除
  2. 來去忽忽呢~~~ 唔順便遊下羅東夜市?? 或者去礁溪??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實嗰日都叫做好彩行幾米時冇雨, 跟住走已經落雨, 所以唔去其他地方咯, 講真我冇溫書, 宜蘭仲有乜地方行都唔知. :P

      刪除
  3. 點解個幾米火車頭咁熟面口?係咪邊個blog友header相?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩! 我冇乜印象, 應該唔係我成日去開嗰啲 blog.

      刪除
    2. 我記得喇,早前J少話要玩AM Promotion,我就去咗嗰個成日見報玩AM阿姐度睇文。

      刪除
    3. http://lovelovelings.blogspot.hk/

      刪除
  4. 在日本坐新幹線/特急我都要成日追車~然後老公次次都問我可唔可以搵次唔洗拖住行李跑XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能就係坐得日本火車多,所以突然醒覺架火車會唔會停喺月台後面。
      拖住行李追車真係好辛苦,但日本啲轉車時間成日都好緊,無時間俾你慢慢行 :(

      刪除
  5. 沒想到宜蘭有幾米風喔! 好想去呀.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi!你好,好多人去宜蘭都係為咗幾米。

      刪除
  6. 第一幅相幾得意, 可惜有個攝石人 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦人多,我又無耐性等到無人至影 :P

      刪除
    2. 你可以用google plus crop走佢。

      刪除
    3. 唔駛啦,旅行相求求其其,是是但但,我冇乜要求,其實係我唔識執相 :P

      刪除