2015年9月20日 星期日

18.10 會津若松 ~ 鶴ヶ城


二O一五年六月二十三日 (陰雨) 續

認識會津若松是在 2007年看的一部電視劇 "白虎隊" ~ 由當時紅極一時的山下智久 (NEWS), 田中聖 (KATTUN), 藤ヶ谷太輔(Kis-My-Ft2) 演出.
那部劇在會津若松實景拍攝, 而鶴ヶ城更是全劇的焦點所在, 而更吸引我的是這地方很有意境的美麗名字 "會津若松".

當我告知朋友今次會去日本東北, 還會去福島縣的會津若松時, 很多人都現出驚訝的表情, 在他們來說 "福島=核電廠".


可惜不是宣傳海報上的特式車子, 不過也經過裝飾,




八時半開出的列車, 九時四十分左右便到達會津若松, 車站內已經有白虎隊的裝飾.



Q版赤 べコ


景點地圖, 預算如果趕不上觀光巴士的話, 包的士也是無可奈何的選擇, 反正這幾天用在交通上的費用不多.


今年原來是鶴ヶ城天守閣重建五十週年.


Q版鶴ヶ城天守閣.


武士的盔甲.


福島吉祥物 赤 べコ 喻意 "帶來快樂".


特別的鐘.


會津若松站.



白虎隊士, 全部是 14至17歲的少年.




趕上逆時針方面的觀光巴士, 一天週遊劵只是500円, 但班次疏落, 一處地方不能停留太久.


順時針方面的觀光巴士.


第一個到達的景點 ~ 鶴ヶ城, 開始下起毛毛細雨.









鶴ヶ城










因為時間倉猝所以沒上天守閣, 還有首次差點迷失在城內找不到原先下車的車站.



繼續其他行程, 巴士經過另一景點御藥園.




18.9 郡山市


18.11 武士之鄉 ~ 會津若松 ( 武家屋敷 と 飯盛山 )



東日本震災復興支援歌曲 ~ 花は咲く
作曲 : 菅野よう子
作詞 : 岩井俊二 (情書, 四月物語, 青春電幻物語導演)





10 則留言:

  1. 會盪失路,好大㗎?實嚇都一身汗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔係咁大,只不過個個入口都一樣好難認,又要趕下班車唔係就要等一粒鐘所以有小小發茅。

      刪除
  2. 我都明你D朋友心態~雖然我自己已經去過秋田山形宮城呢D福島附近的縣~
    但福島我都未接受到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明白佢地驚無可厚非,始終而家仲有人連東京都唔會去,不過講話會津若松係福島縣但係距離都好遠,我覺得我都唔係太勇 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 我諗鶴同鷺都差不多,我兩隻成日都分唔到 :P

      刪除
  4. 紅狗狗好得意, 有無精品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 嗰隻係Q版赤 べコ, 不過我都唔記得睇吓有冇精品添 -_-

      刪除
  5. 赤 べコ紅牛係會津若松吉祥物,應該點都要買番啲紀念品返嚟的

    回覆刪除