2016年11月19日 星期六

20.8 六本木 ~ Snoopy Museum

二O一六年六月十七日 (晴)

今次重中之重是要去這在六本木新開的史路比博物館, 去之前已經得悉門票比較緊張, 如果想一定要進去的話, 最好去之前在 Lawson 買預售票而且有小小優惠, 不過到東京後完全忘記這件事, 至昨晚朋友提起才記得, 可惜已經太遲, 抱著是平日的關係應該尚有機會, 頂多排隊罷了.

Snoopy Museum




















平日真的不是太多人, 只是排了十多廿分鐘已經入內,

外面排隊區的擺設.













裡面有些展品不可攝影, 不過大多數還可以.




AKB48前一姐前田敦子.










圖畫方面不及在四國今治タオル美術館看到的史路比世界出色.








賣店人山人海, 同樣地款式不及 Kiddy Land 的 Snoopy Town 多.


原本行完想到附設的餐廳, 不過給排隊的人龍嚇怕.


20.7 橫浜 ~ 中華街


20.9 東京 ~ 六本木、鐵塔 と 台場







6 則留言:

  1. 回覆
    1. 仲有喺度,我以為已經消失咗,話時話我好似差不多十年冇去過沙田:P

      刪除
  2. 我都覺得入邊唔太吸引。餐廳我有食,gimmick居多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得作為史路比飯點都要去朝聖一次,不過一次就已經夠嘞 ^^

      刪除