2017年5月1日 星期一

2017 東北之旅 ~ 火車集

一直都喜歡影影火車, 但是捕捉行駛中的火車是需要時間, 今次旅程稍稍有充裕的時間等等, 結果都捕捉了少許火車, 有些還有小小櫻花襯托.


山形站附近霞城公園.





山形站.



由山寺五大堂俯瞰.


山寺站附近, 當時天氣很冷, 等了差不多半小時, 凍到手腳僵硬.





白石川堤.







勝田站,


羊山公園附近.


秩父站.



隅田川.


天空樹下.


淺草站.


新青森站.


山形站.



東京站往青森.


秋田站往仙台.


上野站往勝田.


中央弘前站




2017 東北之旅 ~ 狗、唔係全部都係狗




8 則留言:

  1. 我都好鍾意影火車,有時真係會特登check火車時刻表去影火車XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地又冇專登去搵火車影,通常行過見到有人又腳架咁喺望到火車既地方度等,咁見到有時間就試吓等😙

      刪除
  2. 我都好鍾意火車,但吾會刻意去等,櫻花加火車好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次影到一啲櫻花+火車已經好滿足,霞城公園嗰度如果滿開加埋藍色火車會好靚!

      刪除
  3. 火車.. 我比較留意車廂

    回覆刪除
    回覆
    1. 車廂我好少留意,因為車廂通常有周公急 call XDDD

      刪除
  4. 嘩,突然變身火車女! 估你唔到。不過我諗鍾意去日嘅人都有舖影火車同坑渠板癮,我影埋都好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我都會喺站影唔會郁既火車,今次係第一次影行緊既火車都幾緊張架,因為喺鄉下地方好多時都係得對開兩班,影唔到又有排等。

      刪除