2015年8月2日 星期日

18.4 青森 ~ 朝聖 @ 十和田市現代美術館


二O一五年六月二十日 (晴)

大清早起來酒店 check out 後拉著行李往青森站的 locker 寄存, 這已經是往後在東北每天要做的指定動作, 預算乘搭八時四十六分開出往十和田市的第二班巴士, 到達目的地時間也是十時半左右, 如果在美術館留連兩小時還有好半天的時間, 於是妄想希望可以去多一次上次落雨的十和田湖, 不過可惜原來往十和田湖的巴士班次非常疏落, 要不今早一是往美術館, 一是往十和田湖, 兩者只能選擇一樣.

巴士到站下車還未望到美術館, 周圍已經有一些展品.

放在路上的一個大坐墊.

「マーク・イン・ ザ・スペース」リュウ・ジャンファ(中国)
"Mark In The Space" Jianhua Liu -China-








「オクリア」ポール・モリソン(イギリス)
 "Ochrea" Paul Morrison -United Kingdom-



「夜露死苦ガール2012」奈良美智(日本)




色彩繽紛的馬兒, 可惜沒有小小的擺設售賣.



「フラワー・ホース」チェ・ジョンファ(韓国)
“Flower Horse” Jeong Hwa Choi -Korea-





「アッタ」椿 昇(日本)
"aTTA" Noboru Tsubaki -Japan-




可愛的"鬼".





「ゴースト」「 アンノウン・マス」インゲス・イデー(ドイツ)
"Ghost" "Unknown Mass" inges idee -Germany-



「エヴェン・シェティア」ジャウメ・プレンサ(スペイン)
“EVEN SHETIA” Jaume Plensa -Spain-


來美術館主要為了草間彌生, 到九州看過她的波點高跟鞋, 不過可惜十一月四國之行實在抽不到時間去直島看那隻聞名的波點南瓜.

「愛はとこしえ十和田でうたう」草間彌生(日本)
"Love Forever, Singing in Towada" Yayoi Kusama -Japan-











「ファット・ハウス」「ファット・カー」エルヴィン・ヴルム(オーストリア)
"Fat House" " Fat Car" Erwin Wurm -Austria-









「ヒプノティック・チェンバー」R&Sie(n)(フランス)
"Hypnotic Chmber" R&Sie(n) -France-



美術館內是一貫的禁止攝影縱使很多展品很吸引, 但只是影戶外也已經很滿足, 參觀完了只是十二時許, 回青森站的巴士要到四時四十幾分才有車, 而附近也沒有地方可以流連幾小時, 還好手上有的是東日本火車証, 於是決定先坐巴士到八戶新幹線車站再轉車回青森, 提早前往弘前.



18.3 青森行


18.5 尋找弘前犬@弘前


16 則留言:

  1. 嘻嘻, 藝術嘅嘢, 我真係識條鐵 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我都唔識架,只係覺得好靚咁睇多幾眼咋 :)

      刪除
  2. 哩個美術館好值得去吖!齋睇一個草間彌生就已經回本,其他嘅就係賺凸 ;)) 只不過短期內該唔會去青森住 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都情願去美術館放棄去十和田湖 ^^

      刪除
  3. 唔...我同老公都唔係藝術人XD
    不過中間果幾個菇果個位小朋友可能會好喜歡就真

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見到有細路仔喺度玩到唔捨得走,同小朋友喺度影相好 colorful 好靚。

      刪除
  4. 回覆
    1. 可惜啲得得意意展品完全冇擺設賣,如果唔係至少買隻馬,買隻鬼同買屋買車 :P

      刪除
  5. 好多波點呀!::_343 如果真有這架紅色車揸出街, 真係型爆呀::_1558
    隻鬼我都好LIKE呀::ee5098

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係呢啲吸住我要親身去睇一睇 ::cc9014

      刪除
  6. 最靚既波點南瓜都係直島海邊嗰個, 我覺得你今次點都要安排下!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想去, 但真係唧唔到時間, 睇怕可能要下次有機會又一個人去旅行時至去到 :(

      刪除
    2. 下次不如去睇瀨戶內海藝術祭, 呢個我都好想去...
      http://setouchi-artfest.jp/about

      刪除
    3. 呢啲我自己去就得, 同埋人去佢地好冇興趣 :P

      刪除
    4. 咁你唔好同"佢地"去, 同我去囉!! >:)

      刪除