2015年12月21日 星期一

19.4 奥祖谷 ~ 劍山、二重かずら橋、野猿


二O一五年十一月三日 (晴) 續

離開德島市第一站目的地是奥祖谷, 預算要花差不多三個多小時, 所以遇到有道之駅的地方都會停車下車鬆一鬆.

道の駅溫泉の里神山.





沿途見到有些地點景色怡人.









兩個多小時後到達劍山範圍, 初時沒有預算要停車, 可能踫巧日本假期, 但是見到當時人山人海, 停車場也滿座, 所以便湊熱鬧下車看看.


可惜沒有時間, 不然也想行上一段.


天氣實在太好.





也可以坐吊椅上山.



進入劍山範圍開始看到很多人形公仔, 很多放在路旁, 像煞情境模型一樣, 很多時遠看以為是真人, 經過才發覺是公仔會被嚇一跳, 接著下來便成為樂趣, 每次遠看便開始猜測是真人還是公仔, 有次經過一間油站連修車房初時都以為是真的, 老公叫我下車拍攝, 不過當時見到有些心寒, 現在回想又有少許後悔.

到達二重かずら橋, 店舖外面也放有人形公仔.






二重かずら橋入口.


第一次行這橋很興奮, 又很戰戰兢兢, 行第二條回程時心想已經夠了, 但結果是行了三次.













起初以為"野猿"即是野生猴子, 原來是古時除了行橋外的一種渡河工具, 要用力拉扯繩索前進.



我和女兒也湊熱鬧玩一回, 除了排了很久外就是回程要行多一次已經不想再行的蔓橋.


因為在二重かずら橋待了很久, 下一個地點的奥祖谷観光周遊モノレール的營業時間還有不到一小時便停止, 預算行車時間也要三十分鐘左右, 還要是單線雙程的山路, 正好給老公一個飛車的藉口.


19.3 德島 ~ 鳴門 と 德島市


19.5 奥祖谷 ~ 観光周遊モノレール と 落合集落










16 則留言:

  1. 呢度果然正過西祖谷蔓橋好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩, 但係嗰條大好多出名好多喎, 我覺得啲人普遍都係去睇嗰條橋.

      刪除
    2. 果條好多人,好商業,過橋要 550¥,多人去果條,我諗係比較易去,起碼有巴士到。

      刪除
    3. 係呀,淨係嗰條橋上面既大土產舖就已經好商業化,不過呢條橋都要俾四百円,如果除開三樣野玩都係百零円:P

      刪除
  2. 劍山…因為封路去唔到,飲恨!!
    二重かずら橋 最大賣點就是可以玩“野猿”果個吊籃

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行飲恨既事成日都有,就係俾多個藉口去多次咁話 :D,原來你話封路嗰度就係劍山。
      最大賣點係野猿個吊籃就不枉排咗十幾廿分鐘既隊咯 :))

      刪除
  3. 之前研究四國時睇唔明~原來係有兩條蔓橋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,四國有兩處地方有蔓橋,一處係奧祖谷呢度,一處係東祖谷嗰度,不過東祖谷嗰條名氣大啲,好多人都係去東祖谷。

      刪除
  4. 我行親呢啲橋好怕攞部電話出嚟
    因為知道跌咗一定執唔返~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我拎住部傻瓜機影相都好戰戰兢兢, 唔敢一路行橋一路影, 影既時候都企定定.

      刪除
  5. 回覆
    1. 正確黎講成個四國總共四條:
      奥祖谷呢度兩條, 東祖谷一條, 高松四國村一條.

      刪除
  6. 我鍾意睇住啲女仔着住高踭鞋,一路行一路尖叫歌娃伊.....

    我上次去無得揀,二重橋維修,只能去另一條。睇你呢篇,當玩咗野猿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦, 輝哥張上網咭OK番.
      哈哈, 我仲以為輝哥鍾意睇住啲女仔着住迷你裙行橋添:))
      唔好, 唔好當玩咗野猿, 搵多次機會俾自己再去嘛>:)

      刪除
  7. 蔓橋真係好靚、好有原始氣息,如果我有機會去四國,相信都係為咗呢條橋而去,仲有野猿玩,更加抵去啦 ! 野猿冇幾耐之前雜誌介紹過

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果揸車既話順路可以去奥祖谷,我都覺得嗰度好靚又多野玩:)

      刪除