2016年5月13日 星期五

19.30 立川 ~ 金黃色的國營昭和記念公園


很羨慕日本的狗狗和主人, 可以在公園裡盡情地玩, 享受著草地甚至這些鋪滿樹葉的地上, 而不是在細小和冷冰冰的石屎地狗公園內玩耍.




二O一五年十一月十六日 (晴)

到達東京的翌日趁天氣很好去了 立川的國營昭和記念公園, 這地點是這次旅行之前偶然看到, 其實在秋天對比紅葉, 更喜歡土豪金的銀杏.

JR中央線立川站.







前往國營昭和記念公園的路上樹葉仍舊是綠色.




未到入口已經見到銀杏樹, 但葉子疏疏落落.




進入園內是另一天地, 那天雖然不是假期但遊人還是很多.



金色隧道 + 金色地毯.








那天天氣實在非常好.






園內有小火車行駛, 可以省却不少腳程.




不知甚麼緣故直昇機停在半空.


園內還有不少雕塑.





也有人工湖可供玩水上單車.



除了金色地毯, 還有粉紅色地毯.






彩色地毯.


當然金色地毯更多.






紅葉還是少不了.




這是日本庭園, 不過到過栗林公園後, 很多庭園都給比下去.





到處都是銀杏樹.







遇上有盆景展覽.















公園週邊, 如果有時間真想到日本的宜家傢俬看看.


還有單軌火車.


在返回立川站途中經過一個交通燈十字路口, 一架私家車預備 U-turn, 對面行車線剛好有鐵馬經過, 交通警已經警告那裡不能 U-turn 便離去, 但是私家車不理會阿sir 勸諭照掉頭, 怎知駛過了的鐵馬突然逆線駛回, 我們當然停下來食花生看看是不是只是警告了事.


結果是牛肉乾一大張.

後話 : 在香港見得太多車在不能 U-turn 的街口 U-turn, 但見到警察抄牌是絕無僅有, 所以根本有路牌等於冇路牌, 司機通常都是肆無忌憚, 有時就是捉個正著都是警告罷了.


跟著回到新宿.



可愛的修路牌.


新宿南口的聖誕節燈飾, 好像與2013年見到的差不多.











晚飯不作他想去了和幸.




19.29 東京 ~ 池袋、原宿


19.31 都電荒川線 ~ 巣鴨 と 飛鳥山公園






12 則留言:

  1. 睇得多紅葉櫻花,都有些膩,銀杏都係唔錯既選擇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,比起紅色太娘我鍾意土豪金:))

      刪除
  2. 立川睇銀杏真係好正!我諗上次淨係响銀杏並木我留咗大半個鐘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係因為顧住睇PK咗,嚇到周圍既工作人員即刻走埋黎,好彩我仲識得講「大丈夫」:P

      刪除
  3. 當阿sir冇到咁有型呀!送牛肉乾一張,盛惠¥7000 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗條友勢估唔到,連我都估唔到阿sir咁薑一招回馬槍返黎抄佢牌,阿sir逆線嗰陣都幾驚險架:D

      刪除
  4. 我個人喜歡金銀杏多過紅葉,可能因為銀杏相對上較少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得銀杏嗰種黃色好靚,好耀眼:)

      刪除
  5. 藍天下的公園有黃有綠仲有紅, 乜顏色都比你影晒 :) 水池倒影好靚.
    放光企鵝似曾相識 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以影完今次啲相超滿足 :D
      呢隻發光企鵝好似年年都有,我已經唔記得第幾次見咯。

      刪除