2017年5月4日 星期四

撮影 ~ 2017 東北之旅 (下集)

山寺









霞城公園


蔵王温泉




蔵王山頂








仙台 ~ 西公園



白石川堤




國營日立海浜公園





秩父 ~ 羊山公園






橫須賀 ~ 準航母 ---- 直升機護衛艦 [ 出雲號 いずも]


記念艦三笠


草間彌生 ~ わが永遠の魂





撮影 ~ 2017 東北之旅 (上集)


23.1 上野到著



28 則留言:

  1. 旅程睇到好多吾用的景色,櫻花、枯枝、雪樣樣都有,地藏佛個身都重有好多雪,但樹冰就無囉﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知呢個旅程會睇到禿櫻,不過從冇諗過會見雪:D

      刪除
  2. 好多景物睇 :)
    出雲最終目的應該是撘載垂直升降戰機, 現今戰爭並不注重武器大細同火力, 而是注重, 隠藏,突襲
    造船, 日本人經驗一定不會在強國之下

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠號有無去影下船頭個菊花紋章

      刪除
    2. 去橫須賀睇到架艦都唔知原來咁猛料,前幾日睇新聞至知道,又好彩佢仲未開走,原本仲想坐船出海睇戰艦,唔知點解嗰日會停航。
      船頭菊花紋章有影呀,船裡面好似仲有個。

      刪除
    3. 請問東北易唔易兜個圈, 由秋田出入

      刪除
    4. 啲相係21日濃縮版,地點已經差不多:D
      地球係圓架,東南西北可以兜一個圈架XDDD
      t 先生有興趣去東北?點解秋田出入?我覺得青森會方便啲:)

      刪除
    5. 十月可能朋友回港就去北海道, 但如果佢地唔返我就想去下未曾去過嘅地方, 坐ANA 不知邊度較腳方便, 想跑去青森到日光再返秋田, 其實只係想並不表示會實行 :)

      刪除
    6. 我都想t先生去東北唔駛成日北海道咁悶XD
      好吖,咁青森拎車,盛岡,宮城,福島(驚既話Skip),栃木,山形返秋田還車剛好一個圈:D

      刪除
  3. 原來下集都係冇男鹿鬼鬼 😮

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,上集咪有隻巨大既鬼鬼!

      刪除
    2. 見到喇 ! 原來我 miss 咗上集 :D

      刪除
    3. 嘻嘻,因為懶一出出兩集,所以可能冇留意有上集,淨係睇咗下集大結局XDD

      刪除
  4. 藏王山上雪量竟然比12月時份更厚~我3月尾去時其他都想去睇埋雪~但又擔心d地方溶晒雪會唔好睇~原來都有d野睇下

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能天氣越來越反常,完全冇諗過四月中藏王山上有雪,之前係預算上去散策XD

      刪除
  5. 啱啱搞掂10月尾去東北嘅機票,遲啲先再過嚟抄功課!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都出咗11月頭快閃東京三日,而家諗緊有邊處近近地去.

      刪除
    2. 哈哈,我6月尾東京嗰轉都未諗去邊樹!

      刪除
    3. 我得三日高不成低不就好難度,又唔想淨係喺東京遊盪。

      刪除
    4. 嘻嘻﹗各位總有幾轉日本機票在手^_^草津溫泉、國營昭和記念公園睇銀杏啦﹗

      刪除
    5. 嘻嘻見到平就入定啲,草津都有打算,不過好似淨係溫泉,其實又想再去日光同箱根,又想去富士嗰個係咪叫做忍野八海?不過又驚紅葉期塞車,上次塞到阿媽都唔認得!
      昭和去過應該唔會再去住,睇銀杏會留番喺東京都睇。

      刪除
  6. 宜家啲機票真係好平所以好難忍手唔買,上星期又入左套明年3月東京

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實明年3月我都會去東京參加個女畢業禮,不過日期未有所以冇得買住.

      刪除
  7. 真係又雪又花,四季玩哂咁喎。好難得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原先都預計會係春夏兩季,點都冇諗到會落雪:D

      刪除