2017年6月29日 星期四

23.12 男鹿 ~ 鬼鬼怪怪的なまはげ館、哥斯拉岩、門前立像


二O一七年四月七日 (陰→晴) 續

離開入道崎第一站是到なまはげ館, 山上還有濃濃的霧.



道路上沒車又沒人.


なまはげ館


真山神社鳥居.


電燈桿都是鬼鬼怪怪.






なまはげ蛋都是一張鬼臉.



なまはげ館.



裡面除了有很多鬼怪之外也有其他展品, 當然鬼怪是主角.








原來男鹿每個地方的鬼怪造型都不同.





なまはげ館隔鄰是真山伝承館.





裡面有演出, 不過之前在電視的旅遊節目中已經知道是甚麼, 加上又聽不懂所以沒有費時進去看.


上去是真山神社, 但是沒甚麼興趣也沒有去.


沿海岸線行有很多奇岩怪石.




男鹿最人氣的怪石非哥斯拉岩莫屬, 在 2015年的一個"大蝦嫂"汽車電視廣告出現之後更成為超大人氣景點, 有指示牌講解攝影位置.


有些地方有積水, 潮漲時可能要澗水.



哥斯拉岩.








這裡沒有特定停車場, 只是路牌隔離有小小的避車處, 停泊時要互相遷就方便其他車.




門前のなまはげ立像是男鹿的最大なまはげ像.





跟著回去入道崎吃午餐.






2015年 Daihatsu ゴジラ岩廣告



23.11 男鹿半島最北端 ~ 入道崎


23.13 男鹿 ~ 八望台


22 則留言:

  1. LI度有好多鬼怪睇,哥斯拉又近似喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 男鹿最出名就係呢啲鬼怪,有時連欄杆都見到鬼臉.
      有時都要佩服人既想像力,咁就成為一個景點^^

      刪除
  2. 呢個 なまはげ館 冇乜點變 , 依然係咁過癮 . ^_^ !!
    哥斯拉岩同其他海岸亦都冇變 , 好正 . Yeah !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱門景點好少會變,呢個館都幾特別!
      哥斯拉岩其實都幾隱閉,差啲錯過個停車處^^

      刪除
  3. 大蝦嫂!!俾你笑死咗!!

    嘩,睇到日落就正嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人好鍾意同啲車改花名,好似Subaru就俾人叫掃帚佬XD
      哥斯拉岩睇日落好正,可惜冇時間-_-!

      刪除
    2. 唔怕生壞命最怕改錯名
      現代 Elantra 易拉柴
      豐田 Sienta 死欄坦
      福水 Tiguan 痴根...

      刪除
    3. 哈哈,咁我鍾意萬事得,萬事都得 :-D

      刪除
  4. 其實鬼傳統造型係咪已經定咗個形, 只係手持武器同顏色有所分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?不過我覺得造型上同北海道與九州嗰啲唔係太一樣,嗰啲冇著衫XD

      刪除
    2. 你唔在呢道講,我都唔為意九州鬼無著衫添。

      刪除
    3. 哈哈,別府同登別嗰啲鬼隻隻都趟開寬闊既胸膛架XDDD

      刪除
  5. 嗯~如果去呢D地方我覺得我女會喊唔停…太多面目猙獰的鬼像..XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢啲地方都係唔適合帶小朋友去,佢地見咗夜晚一定發惡夢!
      話說嗰晚一個人喺大浴場吹頭髮,靜應應一個人都冇幾驚,所以話冇人又驚,有人仲驚因為都唔知係咪人XDDD

      刪除
    2. 我試過路經老夫子餐廳~果度有人咁大個的老夫子同大蕃薯公仔像~
      抱呀女影相~佢即時爆喊~笑死

      刪除
    3. 老夫子同大蕃薯個樣始終冇迪迪尼啲卡通人物咁可愛,細路仔見到會驚架XD

      刪除
  6. 回覆
    1. 不過有時都覺得日本D鬼怪幾卡通化.

      刪除
  7. 點解我而家先睇到你呢篇 blog 嘅?可能之前 miss 咗呢篇 🤔大鬼像好正呀!我地終於影齊晒三大鬼像了 😆😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怪得嗰時見唔到你留言啦 :D
      想問"三大鬼像"係邊三隻 ?

      刪除
    2. 三大鬼像係我叫嘅啫😝,我認為男鹿入面最大的鬼像有三個,分別位處於男鹿綜合觀光案內所、男鹿温泉鄉入口、門前

      刪除
    3. "三大鬼像"我仲以為係地區分, 好似同登別呀, 別府咁添 :P

      刪除